reference

REFERENCE aneb napsali o nás...

 

Nahrávací studio ClownTown využívám při realizaci některých svých projektů z několika důvodů. Studio disponuje špičkovým vybavením mj. digitální mix pult Sony DMX R-100, PRO TOOLS HD na platformě Apple a TASCAM MX 2424, které uspokojí každého skladatele, producenta i zvukového designera. Velikost 64 m3 recording room a režie 69m3 poskytuje dostatek prostoru pro záznam nejrůznějších uskupení i pro následnou pohodlnou a nestísněnou editaci. Nespornou výhodou je i to, že ve studiu je k dispozici křídlo Petrof, klávesy Kurzweil a akustické i elektrické kytary. Studio se nachází v budově Švandova divadla, ve které je i příjemná kavárna. Tuto skutečnost ocení každý producent, který může v kritické chvíli poslat nervózního klienta na šálek kávy, aby mohl zatím v klidu pracovat na zakázce. Dalším velkým plus je možnost pořizovat záznam přímo z jeviště Švandova divadla, tzn. v přirozené akustice divadelního prostoru natáčet i nadstandardně početné ansámbly. Stejným způsobem se dá využít i studiová scéna, která je ideální pro recording menších live projektů. Důležitou součástí studia je sound designer Martin Hejl, který studio i konfiguroval. Jeho zkušenosti a kreativní přístup jsou zárukou dobrého zvuku každého projektu.

Martin Horáček, hudební skladatel, zvukový designer a reklamní kreativec

www.martinhoracek.com  

 

 

V nahrávacím studiu ClownTown jsem pracoval zatím jen dvakrát a doufám, že to nebylo naposledy. Je to opravdu ve všech směrech dobře vybavené studio. Technika, akustika, vše na úrovni. Nejvíce si ale cením skvělé energie, kterou je studio obdařeno. Vždy jsem ztratil pojem o čase a našel jsem ho až ve chvíli, kdy bylo vše hotovo. To svědčí o přístupu lidí, kteří ve studiu pracují. Už se těším na příště!

David Rotter

 

 

V roce 2004 jsme ve studiu ClawnTown natáčeli CD Sedm. Byli jsme naprosto spokojeni - skvělé prostředí, technická vybavenost a atmosféra jednoznačně pomohla kvalitnímu výsledku...

Dr.T.

 

 

V nahrávacím studiu ClownTown jsme strávili s kapelou tři natáčecí dny a čtvrtý jsme měli vyhrazený na mix. Jelikož se jednalo o naše první studiové demo, byli jsme dost nervózní, ale díky Martinu Hejlovi (sound designer) jsme se brzy uvolnili, neboť jeho bezprostřední přístup a neuvěřitelné fóry nás nemohly nechat chladnými. Člověk si řekne, když se moc kecá, málo se udělá, ale v našem případě se vytvořila velmi užitečná atmosféra, která nás tlačila dopředu. Naše první zkušenost z profesionálního studia nás v mnohém posunula, a to především díky tomu, že příjemný a šikovný zvukař, který vám nikdy nedá najevo, že už ho delší dobu otravujete, je úžasné plus pro celou věc. Velmi se již těšíme na další spolupráci. Pokud to okolnosti dovolí, budeme zde natáčet připravované album Pokusy na lidech. Tím chci tedy říci, že naše hodnocení studia Švandova divadla je 100%!!!

Václav Sloup, PUB CULTURE

 

 

Máme-li spolupráci se zvukovým studiem ClownTown v Praze popsat jedinou větou, stačí užít dvě slova: Byla vynikající. Kvalitní technické vybavení studia, dobré zázemí pro muzikanty a k tomu nadstandardně vybavený a příjemný zvukař, jehož hlavní zásluhou je, že jsme s výslednou podobou nahrávky spokojení.

QWERTY

 

 

S Martym jsme v ClownTown studiu maxisingl Iguo točili, ten pak do soutěže poslali.

V Ostravě na Colours of Ostrava živě na pódiu pařili po koncertě a s cédéčkem objev roku ve škatulce

WORLDMUSIC v té soutěži vyhráli.

A to všechno páni, paní, po třinácti letech hraní! :-)

Miloslav Kočí, Posmrtné zkušenosti

 

 

Již dvakrát jsem měl příležitost spolupracovat s nahrávacím studiem ClownTown a jeho sound designérem a manažerem Martinem Hejlem. Poprvé s mou bývalou skupinou Hora Cero a podruhé s mou aktuální skupinou Sin Rumbo. Výše zmíněné studio jsem zvolil z mnoha důvodů: prvotřídní piano (hrajeme argentinské tango a bez dobrého piana by pro nás bylo nemožné nahrávat), skvělé technické zázemí, velmi dostupné ceny, ale především velký cit a schopnosti Martina Hejla. Pro příští spolupráci bych nevolil jinak.

Julián Teubal (www.sinrumbo-tango.com)

 

"Kdo zná počítačovou hru Neverhood (viz dveře studia), ví, jak to vypadá uvnitř... fantaskní země splněných (zvukových) přání... mistr zvuku, pro kterého není nic nemožné (ani dojít muzikantům do baru pro kafe)... internet zdarma a rychle... prostory malé, ale útulné... malé klavírní křídlo (ve kterém studiu ho dnes seženete ! ), o které se ještě občas opírá herečka Klára Cibulková (takže i o inspiraci je postaráno)... detailní zvuková péče (vy už spíte nebo odcházíte a mistr zvukař, věčně nespokojen, ještě pracuje ... ) Zkratka lze jen vřele doporučit!!!"

                                                                                                                Michal Nejtek
                                                                                                           klavírista a skladatel

 

V nahrávacím studiu ClownTown v Praze jsem měl možnost pracovat vícekrát, a nemůžu si ho vynachválit. A to nejen z důvodu slušného vybavení (mj. včetně kvalitního klavíru) a ideálního umístění (ačkoliv se jedná o přísné městské centrum, hluk z ulice je minimalizován) ale rovněž i díky profesionálnímu a vstřícnému přístupu mistra zvuku Martina Hejla. Mohu vřele doporučit kolegům ať už z branže „vážné“

či „populární“.

                                                                                                                 Marko Ivanovič

                                                                                                                dirigent a skladatel

 

Internetové radio Polského institutu RPI využívá služeb nahrávacího studia ClownTown už víc než 2 roky. Musím podotknout, že byly a jsou to vždy služby na nejvyšší profesionální úrovni a práce probíhá v příjemné tvůrčí atmosféře.

                                                                                                                 Beata Szyndler

                                                                                                             Polský institut v Praze

 

Ve studiu Clown Town jsem poprvé pracoval na nahrávce hudby pro představení mladoboleslavského divadla "Můj přítel Harvey" (premiéra 4. 2. 2005, režie Roman

Štolpa) a od té doby se rád a při různých příležitostech vracím.

Vyhovuje mi prostředí, vybavení (včetně "živého" klavíru Petrof !) a Martin Hejl.

                                                                                                                           

                                                                                                                      Petr Hanzlík

                          skladatel, dramaturg,  hud. režisér a producent, zpěvák písní jazzových a prezident spolku

                                                                                                                             Blue Season Art Agency


 

partneři